Slider

Shape, μπαινω σε προγραμμα. Εσυ;

Tuesday 20 March 2018

Όταν ήμουν πολύ μικρή η μαμά μου με κυνηγούσε να φάω και θυμάμαι που μου φόραγε ζώνη πάνω από όλα τα παντελόνια μιας και μου έπεφταν. Δυστυχώς αυτές οι εποχές πέρασαν ανεπιστρεπτί και μετά από 20χρόνια (ΩΧ!) προσπαθώ να διατηρήσω έναν υγιεινό τροπο ζωής και να καταφέρω να φτάσω το στόχο μου.

Ναι καλά κατάλαβες, σήμερα θα μιλήσουμε για τα κιλά και για να μην αγχωθείς θα πούμε για τα δικά μου. Αποφάσισα να ξεκινήσω μια νέα ενότητα μιας και είμαι ξανά σε αυτό το στάδιο που ξεκινάω δυναμικά και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου την ιστορία μου και ίσως να μπορέσω να σε βοηθήσω έστω και λίγο! Με συγχωρείς για το σεντόνι μα θεώρησα πως έπρεπε να γνωρίζεις τα πάντα για εμένα ώστε να πάρεις και εσύ θάρρος να μοιραστείς την εμπειρία σου.
Αν με ρωτάς, ξέρω πόσο δύσκολο είναι να αφοσιωθείς και να χάσεις κιλά, όπως θα ξέρεις και εσύ εαν δεν είσαι από τις τυχερές που είτε καις ότι τρως είτε ποτέ δεν βρέθηκες σε παρόμοια θέση. 

Στο γυμνάσιο συνέβησαν πολλά και μέσα σε όλα πάχυνα αρκετά. Έφτασα εναν αριθμό που δεν είχα φτάσει ποτέ άλλοτε παρά μόνο κάτι χρόνια αργότερα θα τον πλησίαζα το ίδιο δυναμικά.Από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού και ύστερα δεν υπήρξα αδύνατη, απλά ήμουν ψηλή και αυτό έσωζε την κατάσταση. Πίστεψε με, εαν ήταν στο χέρι μου όλες οι φωτογραφίες θα είχαν καεί!

Ευτυχώς για εμένα οι δικοί μου ήταν εκεί για εμένα, πρόθυμοι να δώσουν ό,τι μπορούσαν, ίσως και το παραπάνω ώστε να βελτιώσω τη ζωή μου και να σώσω την υγεία μου πριν αυτή καταστραφεί και εγώ οδηγηθώ σε μια καταδικασμένη κοπέλα που τα υπερβολικά τότε 92 κιλά φαίνονταν μια σταγόνα στα επόμενα 10-20. Όταν αρχίσεις να βάζεις 3,5,10 κιλά όλα τα υπόλοιπα μετά μπαίνουν πάρα πολύ εύκολα και χωρίς να το καταλαβαίνεις. Επομένως είναι σημαντικό να το συνειδητοποιήσεις εγκαίρως ώστε να κάνεις τις σωστές κινήσεις. 
Με τη βοήθεια διατροφολόγου για εύλογο διάστημα νομίζω κατάφερα να χάσω 18 κιλά και ήμουν μόλις στα 14 μου. 

Κάπως έτσι φτάσαμε στο λύκειο και μετά στο πανεπιστήμιο που με θεωρείς κανονική προς παχουλή μέχρι που στα 21 μου προφανώς και έχω φάει ό,τι τηγανιτή πατάτα και μπέικον κυκλοφορούσε εκεί έξω, τσιπς, σάλτσες, μακαρόνια, λιπαρά και έχω φτάσει σε έναν ακόμα πιο ακραίο αριθμό όπως έμαθα μετά -86. Ναι στον διατροφολόγο το έμαθα μιας και ήμουν τόσο άνετη και τυφλή με τον εαυτό μου που δεν ζυγιζόμουν ποτέ. 
Θυμάμαι πως μια φωτογραφία στάθηκε η αιτία να δω την αλήθεια και να αλλάξει κάτι μέσα μου. 
Στη φωτογραφία αυτή είδα και πρόσεξα το πρόσωπό μου, για την ακρίβεια.. προσπαθούσα να ξεχωρίσω το πρόσωπο από το λαιμό και οι γωνίες του προσώπου άφαντες. ΣΟΚ! 

Ήμουν μια 20χρονη κοπέλα, βολεμένη στη σχέση της με διασκέδαση το φαγητό. Κάθε έξοδος συνδυαζόταν με το φαγητό γιατί σαν το φαγητό δεν έχει κλπ κλπ.. Ε με αυτό το σοκ ζήτησα βοήθεια από τους γονείς μου και απευθύνθηκα σε ειδικό και με προσπάθεια και πειθαρχία ενός έτους τουλάχιστον έχασα κοντά 20 κιλά! 

Δεν υπήρχε μεγαλύτερη χαρά και κατόρθωμα για εμένα κάθε δεκαπενθήμερο που πήγαινα στον γιατρό και κατάφερνα να χάσω ένα κιλό. Φυσικά υπήρξαν και αυτές οι φορές που τα κάνεις όλα, προσπαθείς και δεν χάνεις, που μένεις στάσιμη για 3-4 εβδομάδες σε έναν αριθμό και απορείς τι κάνεις λάθος, μα είναι κάτι φυσιολογικό γιατί ο οργανισμός προσπαθεί να συνηθίσει και δεν πρέπει να σε παίρνει από κάτω!!
 Ήθελε δύναμη όταν έβγαινα έξω να μην ξεφύγω τόσο, ήθελε δύναμη όταν έκλαιγα και απογοητευόμουν μα ευτυχώς το είχα πάρει πλέον απόφαση! Η θέληση, η στήριξη από την ίδια σου οικογένεια και ο καλός διατροφολόγος είναι η βάση σου ώστε να ξεκινήσεις σωστά και να φτάσεις το στόχο σου.

Την τελευταία διαδρομή τη θυμάμαι πολύ καλύτερα, όχι επειδή ήμουν μεγάλη αλλά επειδή έμαθα να τρέφομαι σωστά. Ποτέ δεν έκανα στερητικές δίαιτες, ούτε χημικές ούτε εξπρες. Έμαθα τι είναι σωστό να λαμβάνω, έμαθα να τρώω πρωινό που μια ζωή απέφευγα για κάποιον ανεξήγητο λόγο και έμαθα πως όταν εμπιστευτείς το σωστό άνθρωπο και εσύ από τη μεριά σου τηρήσεις αυτό που πρέπει να κάνεις μόνο θετικά θα είναι τα αποτελέσματα!
4 χρόνια μετά από τη τελευταία μέτρηση είμαι στα 5 κιλά πάνω.
2 εβδομάδες πριν ξεκίνησα πάλι, μόνη μου αυτή τη φορά και το μόνο πράγμα που μπορώ να σου πω αυτή τη στιγμή είναι ότι ο μεταβολισμός μου έχει αλλάξει και πλέον όλα μπορούν να συμβούν!

Περιμένω και τις δικές σας ιστορίες, Ι

No comments:

Post a Comment

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan