Slider

Beauty Call

Tuesday 23 January 2018

Και αφού σιγά σιγά περνάει ο Ιανουάριος -ψιλοαδιάφορος μήνας αν με ρωτάς- αρχίζω να κάνω λίστα με τα πράγματα που θα ήθελα να αποκτήσω μέσα στους επόμενους μήνες ώστε να έχω πάντα ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ.

Σωστά κατάλαβες, σήμερα θα μιλήσουμε για προϊόντα ομορφιάς!

Με τις ευλογίες της δερματολόγου μου μπορώ να φοράω ένα τόνο μακιγιαζ πάνω μου και αυτό πρόκειται να κάνω.

Έχω προσπαθήσει να μαζέψω τα καλύτερα οικονομικά προϊόντα ομορφιάς που λέγεται πως κάνουν θραύση έκει έξω και πεθαίνω να τα αποκτήσω μπας και από κάμπια γίνω επιτέλους πεταλούδα. Επιπλέον θα σου έχω εδώ κάτω και κάποια high end προϊόντα, δηλαδή τα πιο ακριβά, που ωστόσο μερικά από αυτά τα έχω τεστάρει και είμαι φουλ έτοιμη να επενδύσω άλλη μια φορά μιας και έχουν άψογο αποτέλεσμα αλλά κρατάνε και πάρα πάρα μα πάρα πολύ καιρό αλλά και κάποια άλλα που θέλω να έχω στο τσαντάκι μου!

Τι περιμένεις; Συνέχισε να διαβάζεις!



Beauty Call #1

Beauty Call #2


Beauty Call #3

Beauty Call #4


Beauty Call #4



Έψαξα και βρήκα τις ιστοσελίδες από όπου μπορείτε να ψωνίσετε τα προϊόντα που αναφέρθηκαν παραπάνω:

Από τα high end προϊόντα όπως είπα και προηγουμένως έχω χρησιμοποιήσει το touche eclat από την YSL  καθώς και τη μπρόνζερ πούδρα της estee lauder που είναι φο-βε-ρή!

Έχετε δοκιμάσει κάτι από τα προϊόντα που αναφέρθηκαν σε αυτό το ποστ; 
Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο; Περιμένω να ακούσω τις δικές σας προτάσεις και γνώμες. 

Σας φιλώ, Ι



No comments:

Post a Comment

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan