Slider

Back to School #2 - Η επιστροφη

Monday 11 September 2017


Δευτέρα σήμερα, αλλά όχι οποιαδήποτε Δευτέρα. Είναι αυτή η Δευτέρα του Σεπτέμβρη που όσα έχουμε υποσχεθεί στον εαυτό μας γίνονται πραγματικότητα σιγά σιγά.


Η ντουλάπα μου κατα το ήμισυ έχει ήδη φτιαχτεί και έχω ξεκαθαρίσει τι κρατάω και τι δίνω και είμαι έτοιμη να κάνω βήματα και σε όλα τα υπόλοιπα που είχαμε συζητήσει την προηγούμενη φορά εδώ.


9 του μήνα σήμερα, τα σχολεία ξεκινάνε και εγώ ξεκινάω να γίνομαι όλο και πιο αυστηρή με τον εαυτό μου. Πρέπει να μπω σε πρόγραμμα πιο εντατικής γυμναστικής, πρέπει να προσέξω περισσότερο τη διατροφή μου, πρέπει να σταματήσω να ξοδεύω, πρέπει να βρω δουλειά που να μου αρέσει και να μπορώ να ζήσω, πρέπει να μην κολλάω στο κινητό μου, πρέπει να διαβάσω, πρέπει να φτιάξω τα καλλυντικά μου, πρέπει να αλλάξω φωτός στην ηλεκτρονική κορνίζα, πρέπει να μακρύνω τα νύχια μου, πρέπει, πρέπει , πρέπει, πρέπει!!!!

Αφιέρωσες ένα λεπτό διαβάζοντας όλα μου τα πρέπει, όλα αυτά που με κάνουν να αυτομαστιγώνομαι διάφορες στιγμές μέσα στη μέρα. Πρέπει για το καλό μου να γίνουν όλα αυτά, άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο, κάποια τα λέω από μέσα μου κάνα χρόνο αλλά ποτέ δεν γίνονται πράξη και ίσως είναι καιρός και θα ήθελα να γίνουν.

Για να σταματήσω να ξοδεύω το σχέδιο είναι να μην μπαίνω σε καμία εφαρμογή των γνωστών αλυσίδων ρούχων, να μην ανοίγω κανένα email και να τα σβήνω κατευθείαν όσο clearance και final chance μου τάζουν καθώς και να χάσω αρχικά τα 2-3 κιλά που θέλω ώστε να μου κάνουν όλα μου τα ρούχα - που αγαπώ και με αγαπάνε - όπως ακριβώς θέλω. Απλό ναι, αλλά η οικογένειά μου για κάποιο λόγο έχει μαζεμένες γιορτές και γενέθλια Σεπτέμβριο-Οκτώβριο. Μετά έρχονται τα Χριστούγεννα και η γιορτή μου, μετά από λίγο κάτι άλλα γενέθλια και το καλοκαίρι επίσης και κάπως έτσι η Ιωάννα τρώει όλο το χρόνο και κάπως έτσι γίνεται ένας κύκλος χωρίς αποτέλεσμα. Επομένως, εμείς μαζί θα το αλλάξουμε αυτό. Θα πάρω τη διατροφή μου τη παλιά και με μερικές παραλλαγές για να μην ξεπαραδιαστώ στο supermarket και θα την εφαρμόσω. Είσαι μαζί μου;

Η επιστροφή στα θρανία για μερικούς, επιστροφή στη ζωή για άλλους. Η επιστροφή σε εμένα θα ονομάσω αυτό το διάστημα και ελπίζω από τον επόμενο μήνα να έχω και μια επιστροφή στην εργασιακή ζωή. Τόσες συμβάσεις και αποτέλεσμα μηδενικό, ψάχνω δουλειά από τον Ιούνιο και το καλοκαίρι είναι αλήθεια δεν βοήθησε πολύ, αλλά είμαι ακόμα θετική και κοιτάω μπροστά και που θα μπορούσα να φτάσω. Ευτυχώς έχω καλό προαίσθημα -μακάρι!.

Εαν και εσύ ταυτίζεσαι κάπου μέσα σε όλα αυτά μαζί μου, είσαι καλοδεχούμενη να βάλουμε τους στόχους μαζί και να τα συμφωνήσουμε. Δεν έρχονται όλα όπως θέλουμε αλλά "όλα θα πάνε καλά!"

Σε φιλώ, Ι

No comments:

Post a Comment

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan