Slider

Daddy's little girl

Thursday 17 September 2015




Από πολύ μικρή είχα τρελή αδυναμία στον μπαμπά μου! Σιγά το νέο θα μου πείτε, αλλά νομίζω πως ποτέ δεν μπορούσα χωρίς τη μαμά μου αλλά επειδή όλοι μου έλεγαν πάντα ότι είμαι ίδια εκείνος, είχα αναπτύξει μαζί του μια διαφορετική σχέση. Από τους δύο γονείς μου είχε πάρει το ρόλο εκείνου του πιο χαλαρού, που ενώ δεν ήθελε να είναι αυστηρός ήταν αρκετές οι φορές που χρειάστηκε να επέμβει για να με ηρεμήσει. Ωραία, το παραδέχομαι. Ήμουν ένα μικρό ζιζάνιο με αγγελικό πρόσωπο -εδώ γελάμε!, και ίσως ακόμα να είμαι...  που ξέρεις (!) :)  

Σε περίπτωση που ακόμη δεν το καταλάβατε, αυτή η δημοσίευση είναι αφιερωμένη στους καλύτερους μπαμπάδες του κόσμου! Ο δικός μου μπορεί να είχε σήμερα γενέθλια και να τα σκέφτηκα όλα αυτά μα καλό θα ήταν να μην τα ξεχνάμε ποτέ και να νιώθουμε ευγνωμοσύνη για όλα αυτά που είχαμε και έχουμε.  

Για να είναι κάποιος ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου δεν χρειάζεται πολλά, μόνο να έχει παιδιά που τον αγαπούν και που είναι περήφανα για εκείνον. Ο καλύτερος μπαμπάς δεν έχει ανάγκη από πολλά λεφτά ή να σου κάνει όλα τα χατήρια, μα να έχει χρόνο για εκείνους που τον αγαπούν και να είναι δίπλα τους στα πιο δύσκολα. Θα είναι σκληρός μαζί σου όταν χρειάζεται για να μάθεις πως στη ζωή σου δεν θα είναι όλα ρόδινα, και θα σε χαϊδεύει όταν θα σε έχουν πιάσει οι μαύρες σου. Θα σε στηρίξει στις επιλογές σου γιατί θα ξέρει ότι θα πρέπει να κάνεις τα δικά σου λάθη για να μάθεις απο αυτά, ωστέ αύριο και κάθε αύριο να γίνονται όλο και σωστότερες. Ο καλύτερος θα είναι εκείνος που τα βράδια ενώ είναι κουρασμένος θα σου διαβάζει παραμύθια μέχρι να κοιμηθείς, ακόμα και εαν χρειαστεί να σου πει την ίδια ιστορία 2-3 φορές.

Όταν παίρνεις αγάπη, έχεις ανάγκη να την δώσεις και εσύ με τη σειρά σου.

Θα ξέρεις ότι είσαι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου όταν τα παιδιά σου θα θελήσουν να σου δώσουν αυτά που τους έδωσες εσύ και ακόμα περισσότερα και θα είναι δίπλα σου όπως ήσουν και εσύ. Θα σε στηρίξουν και θα σου δώσουν διπλάσια αγάπη χωρίς να το ζητήσεις. 

Η κάθε σχέση μπαμπάς κόρης είναι διαφορετική μα δυνατή σαν καμιά άλλη. Εκείνος δεν θέλει ποτέ να αποδεχτεί πως μεγάλωσες και εσύ δεν θα μπορείς ποτέ να σταματήσεις να είσαι η μικρή του, η πριγκίπισσά του. 

Και αφού λένε πως επιλέγεις κάποιον που έχει πολλά χαρακτηριστικά του μπαμπά σου.. δύσκολα κάποιος θα είναι σαν εσένα αλλά σίγουρα θα είναι κάποιος που αγαπάει τόσο δυνατά όσο εσύ τη γυναίκα του και την οικογένειά του!

Σ ευχαριστώ για όλα αυτά τα χρόνια και για τα επόμενα.



υ/γ: Μπορεί δώρο να μην του πήρα, αλλά έφτιαξα ένα υπέροχο κεικ. Περισσότερα σε επόμενο post!




No comments:

Post a Comment

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan